SF9 IRANian Fans

فن کلاب گروه SF9

SF9 IRANian Fans

فن کلاب گروه SF9

Members Massage | پیغام اعضای گروه



تا روز دبوت هر روز در فن کلاب رسمیشون پسرها پیغامی رو منتشر می کنن. تا الان ته یانگ و یونگ بین و هی یانگ و جه یون پیغامشون منتشر شده که در ادامه مطلب می تونید اون ها رو بخونید
  


سلام من لیدر SF9 یونگ بین هستم! این اولین پیغام من در تو/.ییتر هست. ما قراره دبوت کنیم!!! فقط 9 روز مونده. روز شمار دبوت ما شروع شده. 9 روز! از "FanFare" شروع می کنیم.


سلام من لیدر SF9 هستم یونگ بین
ما داریم دبوت می کنیممم! استرس دارم ولی سخت کار می کنم. اعضای گروه برای طرفدارای چینی ویبو زیاد میان. شما ها کلی ما رو حمایت می کنید درسته؟


سلام من نور روشن SF9 ته یانگ هستم!
8 روز تا دبوتمون مونده بخاطر همین من اومدم اینجا. در آینده ما سخت تلاش می کنیم در حین فعالیت هامون تا باهاتون در ارتباط باشیم. لطفا یکم دیگه صبر کنید!


سلام من نور روشن SF9 ته یانگ هستم!
با اومدن دبوتمون منم مثل یونگ بین هیونگ اومدم اینجا تا طرفدارای چینی رو پیدا کنم.


من شهر یخ زده ای که از قبل اعلام شده بود، هی یانگ هستم.
الان 6 روز تا دبوت مونده،خیلی استرس دارم و نمی تونم بخوابم اما به روزی که می تونم ببینمتون فکر می کنم و سخت تر تلاش می کنم تا تصویر بهتری از خودم نشونتون بدم. تا اون موقع، جایی نرید!


عسل گروه ّSF9 اعلام می کند. این صدا عسلی جه یون هست. فقط 5 روز تا دبوتمون مونده. اینکه ما تا 5 روز دیگه میریم بین جمعیت باعث می شه هیجان زده و مضطرب بشم! ما "هیاهو" ای به پا می کنیم و حلقه به دست قلبتون می کنیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد